Kvällen

Har varit jätte bra var först med kim till lögdö å släppte in Marias hästar :) Wody å en ny häst . Å jag frågade kim kan man ta båda hästar samtidigt hon bah ja gör de , Men :P de gick inte så bra för Wody ville springa in å den nya hästen ville inte de . Så där stog jag med två hästar elr En sprang runt , runt å han tänkte nog varför går vi inte ? Haha. Så jag stog där å väntade på att kimsan skulle komma tbx så hon kunde ta ena hästen  Hehe sen bar det av med stora steg in i stallet tyckte wody.  Efter det så åkte vi till johänni å åt mat :) Korv å spagetti stog på bordet när vi kom , riktigt smarrigt . Sen skulle johännni åka iväg så vi blev utslängda hihi ;) Nästan iaf . :D elr hur kimsi ? Hahah . Nää ja skojja johanna :D . Men hur som hellst så åkte jag å kim till nästa stall å gedde dom plutthästarna lite mat också , dom var redan inne av någon märklig andledning men .. Allt har en naturlig förklaring.
Lite Övningskörning med kimsan blev det också ikväll Haha , Hon lärde mig att starta i backe  :) Och backa lite och dra i handbromsen . Men det blev ju som de vart haha Inte så lyckat för kim sa GAAASA allt du kan ja bah OKEJ ! :P åsså gjorde jag de men vi hade ettan i HAHA varv räknaren lyste rött hahaha :P Så kan de gå . Tillslut bytte vi förare igen å begav oss mot ica kvantum för att handla lite saker sedan for vi ner till stan å madde :) Vi åt chips å dippa morötter å såg på Ballar av stål å sen nån värdelös film som hette kärlek 3000 , För dom som inte har sett den SEE den inte . För de första var det nån jävla efterbliven kille som prata genom filmen å den va helt psyk . Den somgjorde den film måste verkligen ha varit på fyllan å vyllan .
Ojoj vad klockan är mycket . Måste verkligen hoppa ner i sängen nu för jag ska ju jobba imrong :D ska bli så himmla roligt . Men jag måste bara säga att GUD vad bra jag mår när jag är med kim :) Och johännispännis . Har jämte så ap roligt . 

Nä gonatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0