Life is a highway

Igår så var det så iallafall heheh va tusan ute till halv 2 med Jennie , Elin å nina å for . Åkte först runt lite över allt sen for vi å hälsa på hjalle å co , Dom tre jag var med var lite väl tysta tyckte dom hos hjalle å jag tänkte då får vell ja prata då men då sa Ludde åt mig å vara tyst ist :P Aldrig äre bra ;) . MatildaPilda var hos hjalle med :D Gooodingen . Hon tycker jag om :D .
Å igår vid fem åkte jag å min älskade syster till stallet med . Känndes så skönt på något sätt att komma till stallet igen . Vi tog in hästarna å myste på lite å tog en liten sväng :) Efter de fick vi nå psyk som alltid när vi åker buss så vi bestämmde oss för att åka till Carros pappa och grilla lite . Vi köpte kött , goo sås , å MAJSKORVAR mummsigt värre :D . Tillbacka till Jennie å dom då . Hehe efter att vi varit hos Hjalle så åkte vi in till stan igen . Vi såg en ful jävel på fraktarna jag ville kasta ägg på !! Men det gick inte för sig .. Hur skulle de se ut lixom ?! hehe . Nä va tookigt . Vi hämtade upp en full henka ist . Å åkt tbx till max å åt sen upp till norrberget sen blev de hem gång :) Å i morse blev ja väkt av nina å elin som ringde dom ville att jag skulle med dom tre till birsta hehe å snäll som ja är så följde jag med så klart ;) Nä men jag ville de :D:D . Jennie åker ju till Isaland 6 veckor snart så man måste ju passa på . Hann inte äta frukost elr nått för dom va i kovland när dom ringde å då sov ja så ja skyndade mig bara på med kläderna . Hehe har Iaf haft en jätte trevlig dag . Å ikväll ska jag vara med min kiiim :D Å imrong blire jobb läängtar faktist tills jag ska jobba :D Har inte gjort de på länge å sist jag gjorde de jobbade jag natt så .

Föresten så fyller Matildas lillebror ANTON 14 idag :D Grattis lilla gubben :)
Har ingen bild på Anton så de får bli på Matilda ist :) Båda är endå lika sööta Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0