You raise me up

So I can stand on moutens. Im and strong when Im on your shulders . You rasie me up to more then I bee.
Så jäkla fin låt :) När jag hör den så tänker jag bara min lilla kim . Det är hon som är solstrålen i mitt liv iaf om inte jag hade funnit en sånn fin vänn hade jag troligtvis aldrig orkat . Om jag kunde så skulle jag ge dig allt . Det finns inget du inte är värld du är verkligen BÄST . Tack för jag får vara din vänn . Även om vi inte har setts på snart 6 vecker elr nått så vet jag att du finns för mig :) Och det är sjukt att vi inte har setts .. Vi bor högst 600 meter i från varandra hur svårt kan de bli å ses då ? hehe. Meen de måste bli ändring på det hära nu . Igår när jag hörde din röst blev jag så glad :) Min stjärnsyster de är kim de ;);) hihi . Vi är så jäkla knäpp när vi är med varandra de är så bra :) Å johanna :D henne får man inte glömma :) När vi är i farten är det ingen som stoppar oss :D:D
 
Ni två är så himmla BRA ville bara ha de sakt Punkt

Kommentarer
Postat av: kim

haha nawwwwwwwwwww :D vad glad jag blir! ikväll äre vi 3 som gäller ;)

2009-04-11 @ 16:40:40
Postat av: carolina

Det vet jag, tack <3

2009-04-12 @ 16:18:27
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0