Ennu en helg har gått

och jag har helt glömmt bort att skirva  fys skämms isa !!.  Hehe jag kan vell berätta vad jag har gjort då .
Fredag: Var på skolan och blev nypt i kinderna en timme nästan av min KÄRA vänn Jessica ;) Hon är så snäll , haha sen blev de bara massa tjaffs på skolan men vi fick till slut se lavinhundarna som var där och skulle träna att hitta folk i snön med mera. Tro aldrig jag skulle våga bli  nedgrävad  helt i snön . Efterskolan åkte jag ner på stan och träffa matilda :D hennes mamma fyllde år så vi köpte paket sen for vi hem till henne och åt god mat och tårta sen färgade vi mitt hår :) Är riktigt nöjd . Trivs verkligen i svarthår . Efter det åkte vi hem till mig och hade myskväll med pyjamasparty , chips och dipp.
Matildas snobben
Min snobben

Lördag:
Vaknade vi as tidigt :P hehe åt frukost för en gångsskull sen så åkte mamma och ulf ut å handla då kom jag på iden att vi skulle väcka min bror som var ute på fredagen så jag satt på rockklassiker på högsta å rocka hahhaha matilda rockade också :D men han skrek bara ! Sen åkte matilda till älx och jag gjorde inte så mycket förns vid 6 då åkte Jag , Kim , Simon och karro å hennes kille å bowla . Så klart så förlorade jag :( För banan lutade ! och bara när jag kastade . Skit saker haha Cosmos blev det efter bowlingen . As gott ! För er som inte vet är de en pizzeria i sörberge haha jag å simon å kim kunde inte komma översen vart vi skulle äta så vi for dit helt enkelt haha . Efter det så åkt vi till stan och hyrde film världensbästa film dessutom coatch cartner och simon hyrde nån jävla samorajfilm haha när vi skulle se den somnade både jag ochkim ! schyssta tjejer . Så jag gick hem och satt vi datorn en stund sen gick jag också å la mig .
Kim som är jätte lycklig för hon fick strajk :D
n hungrig simon
 
Söndag=slappdag gjorde absolut ingenting , elller jag övningskörde på kvällen typ sen såg jag ju beck å sov sedan , som en vanlig söndag alltså !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså den där bilden på mig är SÅ jävla fin. INTE. isa din jävel :D ska vi träna nåt i veckan? :D

2009-02-25 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0