Felix

Den killen skulle jag kunna offra allt för , mitt enda ljus här i livet , kan inte fatta att han är 12 år i mina ögon är du typ 5 :) .

Aja ikväll var jag som sakt först och tränade med julia..Det var trevligt men jobbigt , Hon ska följa med ut imrogon också . kuligt. När jag kom hem fick jag veta att felix hade ringt så ja fixade skuss hem och till backen , så ja var med honom å åkte , så kul :D Hoppade tre gånger i ett litet hopp också ! Tänk förr då kunde man hoppa hur mycket som hellst utan å bry sig nu är man liv rädd..När jag åkte å hade lite för mycker fart så "flög" jag haha trodde jag skulle svimma fy fan vad läskigt de var men det hade man inte tyckt för några år sen . NÄ skärpning . Inte ska man vara en mes iallafall . Jag måste verkligen börja åka mer i backen de är så himmla roligt alltså ! . Men nu ska jag äta nybakta bullar och gå å sova . Vi hörs imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0