Fotspa

Jessica räddade min deppiga kväll. Fick följa med henne och hennes mamma till Annelie på fotspa . riktigt härligt nu är mina föter mjukare en någonsin , Det var 5 tanter Annelie och jag och jessica haha. Riktigt mys :) föresten ! det var en kar där med. Men han höll inte på med fötterna han tog händerna det gick lika bra . Iaf när han skulle hälsa på oss då hälsa han på alla och jag blev sist haha Han bah - Anders å jag bara från ingenstarns Björn :D ,hahaahaahahah det var dagens iallafall fyfan vad pinsamt ! Han bah kolla på mig lite konstigt å gick vidare men faan va ja å jessica skratta iallafall haha.

Kommentarer
Postat av: jess

haha ja va ju så kul. höll på dö BJÖRN haha

2009-02-22 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0