Heljen

Var bara bra . Ifredags var jag som sakt med Jessica å sara . och i
Lördags var jag med Kim Simon och johanna , träffade jätte många roliga ute då med fast de typ söög. På dan så åkte Jag , simon å kim upp på norra berget vi skulle visa hur fint sundsvall är där ifrån , han blev helt frälst tro jag . Haha förstår jag hade jag också blive . Efter de begav vi oss mot birsta , där matilda väntade , Åt lunch där med henne men det blev middag hehe. Sen åkte hon . Jag köpte iallafall en väldigt fin klänning och en väska åt mig själv i alla hjärtansdag present . Efter det åkte vi hem och vilade och sen blev de av mot johanna för, för fest . Jag och Johanna som är ensamma drack allahjärtansdags groggar , det fick inte kim och simon göra . Efter för fest åkt vi ner mot aveny , som för övrigt var helt dött , har aldrig vare med om värre , så vi gick ner på irsch där var det mest drag och folk elr minsta stället bara haha. Men vi gick en runda till ner till bk också men där vare dåligt med folk med . Då tänkte vi , nu måste de ha kommit mer på aveny . Men inte då . aja vi hade iallafall väldigt roligt vi fyra :) Det är huvesaken.
Idag har jag bara varit i skolan som vanligt en måndag , ska durscha nu och vänta på att kim få tag i johanna så vi kan åka å hämta sakerna vi glömmde där , Behöver nog det imorgon. Hoppas det blir av :D:D
Simon står å kolla på våran vackra stad
Party haha
Party prinsessorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0