Idag

Var vi på särskolan och fikade och var med på deras musik lektion. Och NEJ jag skämms inte för att jag känner utvecklingsstörda det hade bara vare konstigt om jag inte gjorde de eller prata med dom för jag jobbar ju med de, och före det kännde jag också utvecklingsstörda! . Alltså förstår mig inte på folk som skrattar åt de eller åt dom ! Dom är också människor , bra mycket snällare och ärligare en "normala" Nä jag gillar dom jätte mycket , så mysiga människor . Sjöng massa roliga sånger också .
En som går på särskolan som jag känner berättade jag för att jag skulle jobba med honom till sommarn på hans fritids..Jag var jätte glad så jag sa- Kul va nu får du vara med mig en hel sommar till :D ? då sa han nää å sprang iväg haha sen kom han tillbaka å frågade om de var sant . Å så klart var det de . Då blev han glad endå :)  . Hehe men man skulle ju lätt kunna jobba där iallafall alltså på särskolan , Fy fan vilken jävulskt snygging :O olala ;) Imorgon bitti ska jag och jessica dit och kolla på ett genrep till en pjäs dom ska göra för jag missade de igår när jag var hemma . Men jessica har sett de men hon ville följa med mig endå :) Snällt !!
Efter skolan iallafall åkte jag på stan å träffade Matilda . Vi pratade om vad vi skulle göra imorgon och vi kom framm till att jag ska färga håret sen ska vi bara tjocka oss :) å se på lets dance bara mysa helt enkelt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0