Igår

Hade jag as kul som alltid med jessica! och lillfis sara :D vi åkte iaf iväg till stavreviken till en fest elr hmm vet inte vad man ska kallade . Men jag fick mig några goda skratt iallafall =) Alex som hade drage ut oss dit till skogen var inte så kontaktbar men charmig endå haha somna mot mig när vi satt å prata hahah vad kul . vi kanske var på festen en timme sen åkte vi vidare mot joel :) sara kille. Där var vi nog också en timme. Åkte till torsboda och fyllde på mobilen och jag köpte hjärtan till sara och joel som dom ska få äta idag :) snäll jag var. Vidare mot stan , åkte med stefan , Anton och ronny en stund sen hoppad vi ur och jag å jessica gick till bk för att träffa min bästa kompis Hammarn :D söög iaf på BK igår men party tilda var där också de var ju kul iallafall. Nu måste jag skynda mig och åka till stan sen vidare mot birsta , vet inte vad som händer i kväll alls.. Vi får se vad natten utvisar . eller hur man brukar säga. haha.
Alex hade period vila och jag fick ett gott skratt :)

Kommentarer
Postat av: jessica

haha söt du är isa:)

2009-02-14 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0