Isa

Igår var jag och keneth å kim å simon på hockey Guuud var roligt det var och se simon varje gång timrå gjorde mål :D
Har inte skrivit här på länge för mitt internet har vare utvecklings stört men de ska de bli ändring på :)
Ikväll ska jag vara med sara och Jessica :) vet inte alls vad vi ska hitta på men nånting kul blir de alltid när vi är i farten .
Idag trodde jag att jag hade försvoit mig för jag satt uppe aldeles för länge å prata med en person (a) hehe men de vare värt å min kära vänn Andreas sa att jag skulle försova mig men de sa jag att jag inte alls skulle . Så jag ställde klockan på kvart i 7 men sen var jag så jävla trött så jag gick upp vi nio tänkte att jag endå inte hade försovit mig så mkt , men jag hade missat första lektionen trodde jag. Men när jag satt på bussen visade sig att jag inte ens hade börjat haha. Riktigt tur att jag "försov" mig endårå för tänk om ja hade komme till skolan 2 timmar innan jag började fy fan vad less jag hade blivit då ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0