Party

Blire ikväll :D Och jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig :O haha tjejerna stora problem tro jag , Är så less på alla mina kläder ! men nått ska ja nog hitta på . Hehe idag på skolan såg vi på nån jesus film kommer inte ihåg vad den heter men en gick ut innan de värsta hade börjat och tre andra satt  å skrek aj å blabla! haha mitt hurmör var inte på dopp så ja fråga vad dom gnällde i om de gjorde ont på dom ? ja bah HAN känner ju inget de är en FILM ! .Aja haha har busat massa med jessica också . Tur att hon är i skolan ibland så de händer något . Nä nu ska jag äta och bege mig å hämta dricka sen börjar kvällen :) Mors!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha gullhöna :)

2009-02-11 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0