Torsdag

Dagen för fredag ;) är hemma från skolan idag hade sån fruktansvärd huvevärk i morse ursch ! Men vi 4 ska jag endå gå å träna med julia . Ska bli roligt , så skönt å få röra på sig , Idag när jag har varit hemma har jag inte gjort nå mycket alls typ lega i sängen tills carolina ringde å fråga om vi skulle gå ut imorgon :D Så klart tycker jag hehe . Men då kom jag på att OJ om hon ska komma hit måste jag städa rummet haha . Så ja hoppade upp ur sängen typ och började städa ur soffan så nus er man att de är en soffa igen haha , då blir vell mamma nöjd också undra hur många dagar hon har tjata på mig  . Skulle verkligen behöva någon som kan byta lampa åt mig också !.Den har sluta fungera och nu när jag är singel har jag ju ingen som kan hjälpa mig med sånt ! Attans ;) jag får leva i ett mörker . Tur jag har min rosa lampa i fönstret iallafall . Nä nu borde jag snart börja damma å dumsuga också , Så det blir gjort nångång . Vi hörs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0