Veckan

Hittils har varit sådära. Både bra och dålig. I måndags så gjorde jag inte alls så mycket var bara i skolan och såg csi sen gick jag på en kvällsprommis till kim och hämtade mitt smink och åt en glass :) .
Tisdag Vaknade jag och hade fruktansvärda smärtot i magen provade med ALLT trodde att hela min dag var förstörd men ack den som ger sig . Även om jag hade så ont så ja knappt kunde stå upp så tvingade jag i mig ett ägg och lite yougort + 1gr alvedon och 1 samarin . Sedan skulle jessica hjälpa mig å platta håret och det gick också åt helvete. Inget gick min väg igår morse !. Aja sket i allt tillslut . Jag fick se ut som jag såg ut ! like it or leave it . Åkte iallafall till noliamässan med sara och Jessica vi gick runt där typ en timme och åt lunch sen for vi vidare...Jessica skulle anmäla sig till en prövning . Efter det åkte vi till mammas jobb för vi skulle fixa några nr , pratade med barnen lite också . Längtar som attans till Praktiken nu.
Aja , Efter dagis åkte jag och Jessica till henne och såg på greveholm och busade som vanligt . Tog bussen från Jesscia vid 10 i 6 till E . Råkade hoppa av en busshållsplats förtidigt  men det gjorde inget hann prata med Kim lite innan , haha. Sen insåg ja att jag bara hittade till gatan där E bor så ja fick ringa han å be han gå ut haha ! Såg på patrik 1,5 den var riktigt bra faktist . Sen blev det tvspel men jag förlorade ! ganska hårt haha men inte blev ja sur för de ! Hade en riktigt rolig kväll igår med mycket skratt. Det visade sig att jag och E har samma humor ! as bra humor alltså . Såg på scrubs också men båda hade sett de avsnittet så då fick jag skuss hem för sista bussen hade jag missat :/ . as snällt att ja fick skuss iaf :) Kunde ju ha gått men Det fanns inte  med på kartan att jag skulle få haha .
Idag har jag inte gjort mycket alls hade samma magsmärtor i morse så jag stannade i sängen idag . Har gjort lite nytta här hemma ist diskat å fixa tvätten ska snart gå till tvättstugan . Fick också reda på att jag har fått sommarjobb nu Yeeeeees vad glad Isa blev då :D. kommer bli riktigt skojj i sommar alltså , Jag, carro och anna kmr bli järn gänget ju :D

Sen i sommras när jag å carro tvättade golvet på jobbet  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0