Lyckad kväll

Fredag den 13de är nog inte någon oturs dag . För igår vart hela kvällen jätte lyckad. Hade en as kul för fest hemma hos mig med Frida,Linn,Erika,Jessica,Sara,Alexander,Henke,Robin , Jesper och två till killar. Matilda å matilda å jenny kom en snabbis med . Vi spelade iaf kort och skrattade hela kvällen och hade allmänt jätte roligt .
Jag och Erika fick också för oss att vi skulle raka benen på först alex ;D sen blev de henkes tur och efter det Robin haha . Men vi fick bara raka lite granna de var de enda dom gick med på ;) haha Men fan vad alla skratta . Och jessica rammla ner i badkaret å fick sig en dursch och mitt balsam och shampoo har försvunnit Jessica  äre du som ha snott de ? =) hahah . Aja vid 11 tog vi bussen ner till aveny och där vare as lite folk och Jessica kom inte ens in så hon å henke fick gå på promenad! Mötte dom vid OK så gick vi på toa jag å frida å jessica . För jag å Frida hade inte gått in då en . Och till slut vågade Lilla linn gå in också å de gick jätte bra :D Där inne hade vi iallafall jätte roligt !. Även om det var lite folk och en IDOIT fitta som armbågade mig i ryggen med vilje as hårt . HATAR den tjejen alltså .. Träffade iaf en kille där å vi rädde ut massa ;) Trodde nämligen han var jätte sur på mig men det var inte så de var.. Det som de var tänker jag inte skriva här iaf . Bara ett missförstånd men de va kul å se han igen :)
Så mys å krama han för han är väldigt lång :) Längre en mig å ni vet ju att ja inte träffar killar som är längre en mig särskilt ofta . Hehe , Vi två kom också fram till att vi inte vill ha förhållanden för där bara skit ;D Man kan ju ha kul endå :) .

Och under hela kvällen fick jag sms av N och jag trodde de bara var en jävla drömm men det var sant . :O Kan inte fatta de fortfarande att han ens hörde av sig :D:D .
KIIIIIM
min älskling kom och hämtade mig å sara å jessica som jag fick be den där killen ja kände om hjälp ut med . Lill stumpan var lite full hon trodde tex att kims bil var ett tält hon åkte hem i hahahaha. Aja när jag kom hem gick ja iaf och mötte N och vi gick till mig och drack elr han drack äckel öl och jag en grogg men den smakade piss fick blandaden med saft så de va ingen höjdare sen såg vi lite på tv sen ringde nån till N så han var tvungen å gå . Hans kompis behövde hjälp tydligen . hehe . Men jag tror fortfarande allting är en jävla drömm att ens N var i mitt rum :O trodde aldrig han skulle vara hemma hos mig .

Måste ju bara säga grattis till Jessica som blev mamma och kim som blev moster i natt :) och Keneth som blev morfar :D GRATTIS . Fick en bild på henne av kim . Vilken liten fin prinssesa det var och kommer bli :)

Kommentarer
Postat av: kim

haha det var nog fan den roligaste bilfärden jag varit med om :D

2009-03-15 @ 19:57:18
Postat av: carolina

Ja det blev asbra, och ja samma stil som dig :)

2009-04-09 @ 17:58:28
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0