Saknad

Saknar dig så mycket så jag blir knäpp sitter här och kan inte sova för de känns som vi inte existerar för varandra längre hur kan tre veckor förstöra så mycket ? Vet inte vad ja ska ta mig till utan dig de funkar inte alls ! Jag har några bra kompisar men ingen som Du det är inte samma sak du är som min stjärnsyster ju . Minns fortfarande första gången vi var med varandra själv har aldrig kännt sån lycka någongång tänkte på en gång hur kan jag inte ha träffa den här underbara tjejjen tidigare vi klickade på engång ju!, Å du tror att de är jag som är sur på dig men det är jag inte känner mig bara så tomm och ensam utan dig . Men jag kan inte tvinga dig till någonting men jag trodde det skulle bli som vi sa . Vi ska ju bli som i heartbreakhotell. Fan nu har det börjat rinna massa tårar också men jag kännde att jag var tvungen att skriva något hoppas allt kan bli som förut för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till . Det är dig jag kan vara mig själv med , vi har snart kännt varandra i ett år och vi har redan hunnit med massa saker som om vi har kännt varran hela livet . Crusing,Fest i badviken , kräftkalas , Massa tokiga bil turer , Dina shopping runder på birsta "hehe" , och alla mys kvällar och ute kvällar å att vi bara ha vare vi . Vi har ju till och med dela hjärta ,  Jag älskar verkligen dig . Vill inte förlora min skatt och förebild vill vara som du ! För du är verkligen en skatt för mig du bryr dig om mig som ingenannan gör . Det var du som hälsade på mig på sjukhuset du erbjöd dig till å med å sitta där hela natten . Du är så underbar . Fan nu måste jag verkligen sova men jag hoppas när du läser de hära att du fattar hur mycket jag saknar dig och att mina tårar är enbart av saknad vet inte hur jag ska göra så allt bli som förr ? Kan de ens bli det ? .
kanske är töntig men kunde inte säga det på något annat sett , Låter bilderna tala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0