Skolan

Var jag på idag , Hehe trodde aldrig jag skulle orka upp i morse alltså somnade nog kvart över fyra. Kunde verkligen inte sova haha. Men de va trevligt en då VOV . Satt kvar på skolan ett tag och jobbade med vårtat PA åh vad jag hatar våran handledare hon är helt sjukt ! Hon hatar verkligen mig och jag hatar henne . Men det kommer nog ordna sig vårat PA iallafall. Måste bli klar med det imrgon så vi kan få det rättat och göra klart fakta häftet men det tar vi och fixar imorgon bruda :D Idag har jag vi tvätt stugan hehe men tur mamma kan fixa de mästa får vell endå ta å hjälpa till lite . Ååh nu är jag hungrig  ! Hopppas mamma kommer hem snart :)

Kommentarer
Postat av: vesna

Ska vi prenumerera på varandra? :) Lägg till mig, så lägger jag till dig med =)



kramis.

2009-03-22 @ 20:38:41
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0